Kontor As-A-Service

Overlad driften af kontorets IT til eksperter. Lad os stå for opsætning, sikkerhed, overvågning og vedligehold af arbejdspladser, printere og netværk med videre.

Kontakt os

Med Kontor As-A-Service tilbyder IThelpers, at varetage driften af kontorets IT aktiviteter. Med denne løsning varetages hele kontorets IT opsætning, hvilket eksempelvis kan omfatte printere, arbejdsstationer, trådløst netværk, cloud-løsninger og meget andet. For virksomheder betyder det en komplet outsourcing af opsætning, drift og vedligeholdelse, hvorfor energien kan bruges hvor der skabes mest værdi.

Kontor As-A-Service er som udgangspunkt en skræddersyet løsning, hvor vi i fællesskab finder ud af, hvor stor virksomhedens behov for support og drift er. I fællesskab finder vi en pris baseret på den individuelle aftale og det enkelte behov. Aftalen inkluderer muligheden for Helpdesk, hvor enkelte medarbejdere kan stille spørgsmål til vores erfarende IT supportere, for hurtigt at kunne løse deres tekniske problemer. Vi er et eksternt IT-hus, med flere forskellige IT specialister, der står klar til at hjælpe jeres virksomhed.

Skal vi tage en snak om driften af jeres kontor?

Spar 240 timer - hver måned!

Vidste du, at en gennemsnitlig medarbejder bruger 8-12 timer om måneden, på IT udfordringer? Det er 240 tabte timer, for en virksomhed med 20 ansatte. Hver evigt eneste måned!

Med Kontor As-A-Service outsources alle virksomhedens IT frustrationer, til eksperter der kender løsningerne. Vi tilbyder endvidere gratis helpdesk til medarbejderne, rådgivning med erfarende specialister og en fast tilknyttet IT Specialist til jeres virksomhed.

Skal vi tage en snak om løsninger til jeres virksomhed? Find vores informationer under kontakt, eller benyt kontaktformularen nederst på siden.

Fast IT Specialist med kendskab til virksomheden

Ved valget af IThelpers som partner, omkring virksomhedens IT løsninger og driften af kontoret, tilknyttes en specifik IT specialist til jeres virksomhed. Det betyder at i får tilknyttet en fast specialist, der udover stor viden og ekspertise og drift og vedligehold af IT, også opbygger et stort kendskab til jeres virksomheder og valgte IT løsninger.

På den måde sikrer vi, på bedst mulig vis, at kunne hjælpe og rådgive jer omkring IT løsninger, problemer, skalering med videre. Vi sikrer at have et indgående system til de systemer der kører på arbejdsstationerne, jeres netværksopsætning, printer-system og andre IT tekniske opsætninger.

Ønsker i ikke en komplet varetagelse af jeres IT setup, så kan vi ligeledes være behjælpelige med de enkelte del-elementer. Se eksempelvis nærmere på vores Netværk As-A-Service omkring opsætning og drift at netværk, eller vores PC As-A-Service omkring drift, opdatering og vedligehold af arbejdsstationer. Har jeres virksomhed andre ønsker eller behov, så tøv ikke med at kontakte os.

Fri helpdesk og sparring med erfarende konsulenter

Inkluderet i vores aftale er muligheden for benyttelse af vores Helpdesk. Her har medarbejdere muligheden for, hurtigt og nemt at få hjælp med eventuelle tekniske problemstillinger. Vores eksperter sidder altså klar til at hjælpe, så medarbejderen kan lægge sin energi der hvor værdien rent faktisk skabes for virksomheden. Vores Helpdesk er åben fra 8 – 17 fra mandag til torsdag, og 8 – 16 om fredagen. Her tilbydes hurtig fjernsupport, som alle medarbejderne kan gøre nytte af.

Udover ovenstående Helpdesk er vi som virksomhed naturligvis til rådighed, når det kommer til sparring omkring IT løsninger i jeres virksomhed. Det kan eksempelvis omfatte indkøb af udstyr, opsætning af sikkerhedssoftware eller backup af data, udvidelser og skalering af virksomhedens systemer i takt med at i vækster og meget andet.

Kontaktformular - Skal vi tage en snak?

Ingen kontorer er nødvendigvis ens, og behovet er af samme grund vidst forskelligt fra virksomhed til virksomhed. Hos IThelpers har vi mange års erfaring med opsætning, drift og vedligehold af IT setup på kontorer. Vi står gerne til rådighed for en snak omkring potentielle løsningsforslag for jeres virksomhed.

Benyt kontaktformularen på siden her, eller kontakt os. Vi sørger for hurtigst muligt at vende retur på jeres henvendelse.

Det siger vores kunder om os


Har du uddybende spørgsmål?

Har du uddybende spørgsmål omkring opsætning, priser eller andet? Kontakt os på telefon, chat eller mail. Vi sidder klar og besvarer din henvendelse i dag!

71 74 78 74support@ithelpers.dk